Bij de aankoop van een product heb je altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat je recht hebt op een goed product. Daarnaast kun je recht hebben op een fabrieksgarantie of verkopersgarantie. Soms krijg je vanuit de fabrikant aanvullende garantie, bijvoorbeeld na registratie van een product. De wettelijke garantie houdt in dat je altijd recht hebt op een goed product. Als een product niet deugt, heb je recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van jouw geld. Is het defect door jou zelf veroorzaakt? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of geld teruggave. Heb je het product normaal gebruikt, maar is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op gratis reparatie.


Wat is een goed product?
Je moet een product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Hoe lang een product mee moet gaan hangt af van wat het is. De garantie is niet overdraagbaar naar derden. Omdat ieder product zijn eigen garantie voorwaarden heeft, zullen wij de garantieaanvraag moeten beoordelen. Dit is namelijk afhankelijk van gebruik, merk, prijs, aankoopdatum en of het een tweedehands product is. Om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij jou onderstaand serviceformulier volledig in te vullen. Vergeet niet de factuur en foto's van het defecte artikel toe te voegen.

Serviceformulier

Heb jij een Intex of Bestway product en wil je aanspraak maken op garantie, vul dan direct onderstaand garantie formulier in.