Wij doen er alles aan om jouw bestelling naar wens te leveren. Ondanks onze inzet, kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over de door ons aangeboden producten of service. In dat geval horen wij dit graag. Ten eerste kunnen wij de ontevredenheid dan wegnemen en het vertrouwen dat je hebt in ons weer herstellen. Daarnaast houdt feedback van klanten ons scherp. Ook als jouw klacht onze partners DPD Post, Lemmens Transport / Thijs logistiek ,MultiSafePay of paypal betreft horen wij dit graag.  Wij vertrouwen op de goede service die wij met deze partijen afgesproken hebben, maar mocht deze niet geboden worden dan kunnen wij hier maatregelen tegen nemen.
Klacht indienen
Als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening dan kun je dit kenbaar maken via ons serviceformulier.
Suggesties
Heb je een suggestie voor de online webshop of voor één van onze winkels, vul dan ons serviceformulier in en wij zullen dit verder afhandelen:

ServiceformulierJe ontvangt geen ontvangstbevestiging. Binnen 7 werkdagen krijg je een inhoudelijke reactie op jouw klacht en we streven er altijd naar om een passende oplossing te bieden. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.